terug naar het nieuwsoverzicht
#diensten - 11 Februari 2015

Waarom kiezen we nog steeds voor traditionele vormen van reclame?

Beslismomenten, keuzes maken. We laten deze activiteit graag over aan anderen. We blijven over het algemeen dicht bij het bekende en laten het onbekende onaangetast. Nieuwe situaties ontdekken, pionieren, is iets wat we lastig vinden. Je kunt zeggen dat we zijn vastgeroest. Blij met wat we hebben. Is dit wel waar? Achter iedere ondernemer schuilt namelijk een pionier. Spetr adviseert en realiseert bij allerlei vormen van promotie. Onze focus ligt op het nieuwe, het onbekende.

De huidige reclameconcepten houden de traditionele vormen van promotie in stand. Slechts enkele organisaties gebruiken reclame op een opvallende manier. We zijn dan daarom ook expert geworden in het ontlopen van traditionele reclamevormen:

Een (verkoop)belletje te beëindigen.
Zappen tot het reclameblok voorbij is

Vinden wij reclame dan zo irritant? Ja!! vooral traditionele! Wij, Spetr, zijn er echter van overtuigd dat dit anders kan.Waarom gebeurt dit dan zo weinig? Volgens ons zijn bedrijven, organisaties en verenigingen bang geworden voor geweldige ideeën of concepten.. Want hoe moeten deze gerealiseerd worden? Op veilig spelen en de concurrentie in de gaten houden zal dan vast effectiever zijn… Voor deze ouderwetse gedachtes is bij Spetr geen plaats. Wij geloven namelijk in interactieve promotie en investeren daarom in onderscheidend vermogen. Als je opmerkelijk bent, is de kans groot uw organisatie onthouden wordt. De negatieve gedachtes bij reclames en promotie worden bij Spetr omgebogen naar een positieve boost! Wij zorgen voor nieuwe ontwerpen en ideeën. Een sparring-sessie met Spetr levert u creatieve, opvallende, opmerkelijke en spraakmakende reclame-uitingen op!

Je kunt kiezen uit twee opties: of je speelt op safe, vermijdt kritiek en blijft onzichtbaar en anoniem. Of je valt op, schopt herrie, maakt je eigen regels en waagt het erop en bedenkt iets geweldigs, unieks, of opvallends. Bekijk bij onze nieuwsberichten welke opvallende concepten wij al gerealiseerd hebben ter inspiratie.

Ons advies: Volg je eigen weg en verras consumenten, bedrijven, leden, partners en collega’s met opmerkelijke concepten. Op safe spelen vinden wij namelijk veel te riskant. Samen trekken wij uw merk, evenement of bedrijf naar hoger niveau! Het bereiken van doelen op een attractieve manier met bijvoorbeeld een Rad van Fortuin, een gepersonaliseerd spel of maatwerk eyecatcher.

Gerelateerde nieuwsberichten