terug naar het nieuwsoverzicht
#events - 29 Juni 2016

Zakslaan attractie in ‘Hi’ jasje gestoken voor Tina-dag XL

De Tina-dag XL van Sanoma trekt jaarlijks meer dan 20.000 tieners naar Attractiepark Duinrell. Een dagje uit met veel optredens, meet & greets en workshops en attracties door het gehele park!

De bureaus SterkMerkWerk en CP2 Fieldmarketing bedachten voor telefoonmerk Hi (KPN) een concept voor een grote stand tijdens deze tinadagen. De doelgroep maakt veel gebruik van internet maar bijna altijd via WiFi verbinding. Hi wil daarom meer aandacht geven aan het mobiele netwerk met een onbeperkt internetbundel.

Het uitgangspunt ‘onbeperkt’ werd vertaald door het gebruik van de ‘Zakslaan op balk’ attractie. Kinderen hielden op de balk een kussengevecht waarbij zij onbeperkt moeten blijven zitten.

De presentatie van deze attractie was in handen van GTST soapsterren Ruud Veltkamp en Ferry Doedens.

De attractie werd in opdracht van CP2 door Jumpzz geheel in Hi-stijl gemaakt, zodat het merk in de stand optimaal naar voren komt. Het gehele zakslaan-kussen werd Hi-paars en voorzien van logo’s. De ‘Hi’ wrap is zeer makkelijk te verwijderen en weer opnieuw aan te brengen op de attractie. Zo is het mogelijk om de attractie op een ander evenement ook in Hi-stijl te plaatsen.

Het is mogelijk om deze attractie helemaal rondom van een full-colour wrap te voorzien. Of het nu om een effen kleur gaat met logo zoals bij Hi of een foto/patroon, beide is mogelijk. Jumpzz kan het stramienbestand voor alle vlakken aanleveren zodat het door een ontwerpbureau geheel zelf opgemaakt kan worden, of wij kunnen het ontwerp voor u uit handen nemen.

Meer informatie over een attractie in bedrijfsstijl of als merk/productpromotie? Neem contact met ons op: info@spetr.nl of 0111-74 50 28

Gerelateerde nieuwsberichten