terug naar het nieuwsoverzicht
#maatwerk - 14 Juni 2018

Rad van avontuur voor brandingcampagne van Provincie Oost-Vlaanderen

In opdracht van de Provincie Oost-Vlaanderen leverden wij een ‘Lekker Oost-Vlaams ‘ Rad van avontuur. Lekker Oost-Vlaams is een initiatief van de Economische Raad voor Oost-Vlaanderen en de Provincie Oost-Vlaanderen i.s.m. Toerisme Oost-Vlaanderen. Samen met 195 streek- en hoeveproducenten promoten ze de lokale producten uit Oost-Vlaanderen.

De consument is namelijk meer en meer op zoek naar lokale, authentieke producten met een verhaal. Om de consumenten in kennis te laten maken met enkele streekproducten werd een Lekker Oost-Vlaams rad van avontuur geproduceerd. Consumenten konden door aan het rad van avontuur te draaien een streekproduct winnen.

Rad van Avontuur compleet in lijn met de branding ‘Lekker Oost-Vlaams’

De provincie heeft voor de campagne ‘Lekker Oost-Vlaams’ een compleet huisstijl-handboek gemaakt waarbij alle regels opgesteld zijn hoe de huisstijl gebruik kan worden in bijvoorbeeld verpakkingen, advertentiecampagnes of op websites. Naar aanleiding van deze huisstijl-regels hebben wij het rad van avontuur opgemaakt in de stijl van deze campagne, zodat deze in één lijn is met alle andere communicatie uitingen.

Gerelateerde nieuwsberichten