terug naar het nieuwsoverzicht
#maatwerk - 3 Juli 2019

Nieuw Wheel of Fortune voor Centerparcs

Albron bedenkt, bouwt en beheert foodconcepten met een verhaal voor bedrijven en overheden, op scholen en universiteiten, in ziekenhuizen en zorginstellingen, op evenementen en in dag- & verblijfsrecreatie. Voor de horecagelegenheden op de vakantieparken Centerparcs in Nederland is Albron een nieuwe campagne gestart met als noemer “Wheel of Fortune”. In overleg met Albron heeft Spetr hiervoor het rad van fortuin ontworpen en geproduceerd.

Het rad van fortuin is ontworpen en geproduceerd voor alle 9 vestigingen in Nederland. Bij de productie is rekening gehouden met de wens dat de prijzen vervangen konden worden (indien niet meer op voorraad), zo is er bij elk rad een extra taartpunt geleverd zodat deze over ander prijsvlak geplakt kan worden. Hiernaast is het rad voorzien van een stilstaand logo, dit houdt in dat als het rad draait, het logo ofwel de slogan van de actie niet meedraait.

Het Wheel of Fortune draait de komende weken op de horecagelegenheden van Albron op de vakantieparken Center Parcs. Draait u een gratis, ijsje, portie bitterballen, groot applaus of mag u gratis meedoen aan een park activiteit?

De wheel of fortune is een vervolg op de campagne wheel of (PR)ICE.

Gerelateerde nieuwsberichten